یه خواهش.................

از تمام دوستانی که به این وبلاگ  سر میزنن ونظر میدن ممنونم ولی

یه خواهشی ازتون دارم:

 

 

 

ازتون میخوام  برای خوشبختی کسی که یه روزی همه چیز من بود والان داره ازدواج میکنه

 

 

 

 براش از ته ته دلتون دعاش کنین آخر این ماه  مراسمه عقدشه چون من خیلی براش بد کردم

 

 

 

الانم از کارم خیلی پشیمونم خیلی <<امیدوارم اونم  منو ببخشه >>



نظرات شما عزیزان:

azizeh
ساعت21:18---13 مرداد 1393
سلام
چه وبلاگ قشنگی
معلومه خیلی روش کار کردین
موفق باشین

پاسخ:سلام ممنون


ساسانم
ساعت15:21---13 مرداد 1393
سلام-موفق باشی
وبت عالیه
مرسی ممنون همچنین


MAHTAB
ساعت23:38---12 مرداد 1393

یک نفر پشت سرت هست
آماده است تا که کمی پای تو لغزش گیرد …
و اگر قرار شود که بیفتی به روی زمین ، آنجاست که نگهت خواهد داشت …
همیشه از سایه هم نزدیکتر به تو !
نور هم که قطع شود ، حضورش پر رنگتر خواهد شد !
پاسخ:boooooooooooos


مجید
ساعت6:48---12 مرداد 1393
چگونہ موفق شویم

به خدا امید و توکل داشتہ باشیم وقتـے دیگران به مردم امیدوارند


راستگو باشیم وقتـے دیگران صداقت ندارند


برنامه ریزـے کنیم وقتـے دیگران مشغول بازـے کردنند


مطالعہ کنیم وقتـے دیگران در خوابند


تصمیم بگیریم وقتـے دیگران دو دلند


خود را آماده کنیم وقتـے دیگران درخیال پردازیند


شروع کنیم وقتـے دیگران در حال تعللند


کار مفید ـے انجام بدهیم وقتـے دیگران در حال وقت تلف کردنند


صرفه جویـے کنیم وقتـے دیگران در حال اسراف و تلف کردنند


گوش کنیم وقتـے دیگران در حال صحبت کردنند


لبخند بزنیم وقتـے دیگران خشمگینند


پافشاری کنیم وقتـے دیگران در حال رها کردنند


هادی
ساعت23:33---11 مرداد 1393
سلام وب خیلی خوبی داری همشهری واقعا عالیه امیدوارم همیشه موفق باشی من لینکت کردم اگه دوست داشتی تو هم لینکن کن ممنون
پاسخ:سلام ممنون حتما لینک میکنم


رز سیاه
ساعت20:16---11 مرداد 1393
پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت
بیچاره از این عشق سوختن آموخت
فرق منو پروانه در اینست
پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

پاسخ:مرسی جیگرم ممنون که به وپم سر زدی


وحید
ساعت20:28---10 مرداد 1393
آن روزها که با تو بودن برایم آرزو بود ..



تمام شد ..!



امروز با تو بودن ..



یا نبودن فرقی ندارد...



سیگار باشد یک خیابان و برگهای زرد پاییزی...



من میروم تا دود کنم هستی ام را ..




ممنون که به وبم سر زدین


meh
ساعت16:12---10 مرداد 1393
لام همونطور ک گفتی بهت سر زدم وبت قشنگه قشنگترش کن موفق باشی
پاسخ:مرسی عزیزم بیشتر از اونی که فک کنی خوش حاال شدم مر30 فدات شم.


بالع مایان
ساعت17:57---9 مرداد 1393
سلام خوبی انشالله خوشبخت بشه دوستت برو از دلش در بیا
دوست من نیست دوستپ سر دوست دخترمه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:دل غمگین من, | 14:5 | نویسنده : سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.